البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بدبینی و خوشبینی

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۹:۰۵ ب.ظ

عده ای دائم غرغر می کنند که گل سرخ,خار دارد. ما باید شاد باشیم  که خار ها گل دارند.

آلفونس کار

نظرات (۱۵)

منم یه گلی دارم خیلی دوسش دارم خارم نداره مخاطب خاصمم هست
سلام دوست خوبم
ما که سر زدیم حالا نوبت شماست
به سایت ما هم سر بزن
همه چی توش هست
امکانات وبلاگ نویسی
فال روزانه
یوزر پسورد نود32
موزیک
فیلم
کشتی کج
آموزش
و ....
پس منتظرتما
راستی یادم رفت بگم ، واسه حمایت از ما روی تبلیغات بین مطالب یه کلیک کنید ممنونتون میشم
سایت تفریحی سیب ترش
SibtOrsh.iR
گفتم:"چه موهای خوشگلی داری؟"
خنده اش رو خورد و لبانش از بغض لرزید.
گفت:"دارم با یه غول بزرگ میجنگم"
گفتم:"چه غولی ؟ "
کلاه گیسش رو برداشت و گفت:"سرطان"...
اون فقط 10 سال داشت. d
  • ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
  • تو همان عابری هستی

    که خزان دلم را

    با گام هایت

    بهار عشق کرد

    تو تکرار بارانی

    و نگاهت تابلو قشنگ شبی زیباست

    که مرا می خواند

    دلم آواره توست.
    وای خیلی خوب بود عباس
    از حرفای امروز که ناراحت نشدی؟
    آخه امروز خیلی غم داشتی و دپرس بودی دل هممون گرفت
    الوووووووووو؟! ببخشید اگه امروز حرفی زدیم ناراحت شدی منطوری نداشتیم
    اون انمیشن درباره بلاگ هم خیتی بامزه اس
    آپیــــــــــــــــم بیا
    سلام عباس جون داداش خیلی قشنگ بود
    آپم بدو بیا داداش
    دانلودشم کن ببین که میبره بالا
    تفاوت را احساس کنید.....آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد...
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عباس جان.
    خوبی؟
    خیلی قشنگ بود عزیزم.
    های
    بله میدونم چون خستگی ناپذیزی برام جای سوال داشت
    آخییییی عزییییییزم چند سال دیگه خاطره میشه!
    آپم بیایا منتطرم
    ااااااااللللللللللووووووووووووووووووو..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی بدی اینترنت وایر لس داری؟! منم دایل آپ دارم دلت بسوزه!!!
    تازه اینترنتم میریزه کف اتاقم
    سلام عزیز دل رامتین
    ببخشید دیر اومدم آخه خیلی وقته نیومدم نت
    الان آپتو خوندم خیلی خوب بود واقعد تحت تدثیر قرار گرفتم
    خدای من...

    دستانت که مال من باشند

    هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی