البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

یک روز سوراخ کوچکی در یک پیله ظاهر شد. شخصی نشست و چند ساعت به جدال پروانه برای خارج شدن از سوراخ کوچک ایجاد شده درپیله نگاه کرد. سپس فعالیت پروانه متوقف شد و به نظر رسید تمام تلاش خود را انجام داده و نمی تواند ادامه دهد. آن شخص تصمیم گرفت به پروانه کمک کند و با قیچی پیله را باز کرد. پروانه به راحتی از پیله خارج شد اما بدنش ضعیف و بالهایش چروک بود. آن شخص باز هم به تماشای پروانه ادامه داد چون انتظار داشت که بالهای پروانه باز، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت کنند. هیچ اتفاقی نیفتاد! در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول بود و هرگز نتوانست پرواز کند. چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمیدانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن، راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند. گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم. اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم. من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم. من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم. من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت ماهیچه داد تا کار کنم. من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم. من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند. من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت داد. "من به هر چه که خواستم نرسیدم ... اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم"
  • خودمـ

دنیای ما پسرا:
پر از پیراهن و شلوار

پر از کتونی و عطر

پر از قرار با رفیقامون

تلفنهای 1 دقیقه ای با موضوع چه کاره ای داداش بریم بچرخیم؟

سیگار کشیدن های نصف شب جلوی پنجره ی اتاق

یه یادگاری ...

حرفی در کار نیست قولی وجود نداره همه تو دل خودمون میمونه...

آهنگ گوش دادنای نصف شب تو اتوبانا ...

با ناراحتی به یه عکس نگاه کردن

دوش گرفتن های 5 دقیقه ای

1000 بار این جمله رو تکرار کردن:به ما نمیخوری آخه...

اس ام اس دادنای شبونه:گورباباش ( که کلی غم پشتش نشسته )

کلمه های رمزی که فقط خودمون معنیشو میدونیم

رازایی که فقط خودمون ازشون خبر داریم

گپای 4 - 5 نفره دوره میز با نسکافه یا رو یه تخت با قلیون،

مسخره کردن همدیگه ، شوخی ... گاهی بحث های جدی درباره ی آینده و کار

دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی و رفیقاشون

پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون
 
  • خودمـ

باید خیانت کنی
تا دیوونه ات باشن
باید دروغ بگی
تا همیشه تو فکرت باشن
باید هی رنگ عوض کنی
تا دوسِت داشته باشن
اگه ساده ای
اگه باوفایی
اگه یکرنگی
همیشه تنهایی!
!!

  • خودمـ