البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دعای آخرترم برای حل مشکلت

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۵۸ ب.ظ

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلت:
الهی! باخاطری خسته، دل به کرم تو بسته,
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی,
پاس نشوند حکیمی،
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم.
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ،وجیبم خالیست که میبینی.
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید؟
دستم بگیر یاارحم الراحمین.

نظرات (۶)

سلام
وبلاگ خوبی دارین
اگر وقت کردین به ما هم سر بزنین
سلام میخوام بهت بگم http://www.zads.ir واسه این سایت بنر بزن تو سایتت اونوقت با هر کلیک از روی سایت تو روی بنر 40 تومن بهت میده یعنی اگر روزی 10 بار رو بنر از سایت تو کلیک کنن ماهی 12000 بهت میدن من امتحان کردم پرداخت داره حالا برو ثبت نام کن بعد خبرم کن تا واسه هم دیگه رو بنر ها کلیک کنیم اگه ثبت نام کردی قول باید بدی که روزی یکبار واسه هم رو بنرهای همدیگه کلیک کنیم بنر در وب من پایین سایته منتظر جوابتم ثبت نام کردی بگو
کنکوووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررر دادم
ووووووووووووااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی تموم شد!!!
آخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی راحت شدم.
حالا آماده میشیم برا سال آینده
حالا دعات مستجاب شد
ما که بریم دانشگاه جنبه نداریم ترم اول مشروت میشیم
سلام وبلاگ خوبی ساختی زحمت بیشتری بکشی مطمئنا بهترم میشه .
راستی یه سریم به من بزن یه وبلاگ طنز دارم که اگه بیای ببینی و بخونی کلی می خندی
راستی نظر هم حتما بذار
به خدا یک دقیقه بیشتر طول نمیکشه
برای مطالبی نظر بذار که نداره یا کمتر از همه داره
امیدوارم که بازدید کننده دائمی باشی
به امید دیدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی