البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رحلت جانگداز

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۶ ق.ظ

دلهایمان را روانه مرقد مطهر امام میکنیم,تا در سالروز رحلت جانگدازو جانسوزش سهمی داشته باشیم.وخودمان با کوله باری از غم راهی شمال میشویم, شاید آب دریا مرهمی باشد بر سوزدلمان....... ...........آه

نظرات (۷)

وووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!
دمت گرم داداش!!!
14خرداد و ایام تعطیلات هپی ارتحال مبارک.
بچه ای از پدرش میپرسه بابا خمینی را شمال خاک کردن
پدرش میگه نه عزیزم تو بهشت زهرا
بچه میگه پس چرا همه دارن میرن شمال.
تعطیلات به همه خوش بگذره
  • ````پسر بارانی````
  • سلام فلفلی جونم
    اول از همه ممنون که برای آپت خبرم کردی و اینکه شرمنده که دیر میام این مدت اصلأ نت نیومده بودم
    الان خیلی خوشحالم که دوباره تونستم برات بنویسم...
    از این به بعد هستم و میام
    در ظمن نوشته هاتو هم خوندم محشر بودن
    سلام عباس جون روزت مبارک عزیزم!!!
    داداش بخدا بیای ناراحت نمیشم.
    خوش بگذرد
    آپم بیا
    جواب اصلیتو بده برای سوالم
    سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگر مایل باشی باهم تبادل لینک کنم تو من را با این نام لینک کن و بگو من هم تو را لینک کنم مرسی
    کاغذ دیواری ستاره من
    staaaarman.mihanblog.com
    آپم با کمی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی