البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

علف باید به دهن بزی شیرین بیاد؟

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۳۱ ب.ظ
میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد، یه عمری خودمون کشتیم شیرین ترین علف دنیا باشیم، غافل از این که اصلا طرف بز نبود گاو بود به خوردن مقوا عادت کرده بود!

نظرات (۱۰)

سلام

زیبا بودش سالی خوبی داشته باشی
سلام عباس جونم.
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اپت عالی بود گلم.
پیشا پیش سال نو رو بهت تبریک میگم عزیزم.
سلام ممنون از دعوتت خیلی خوب آفرین
خاطرم هست از قدیم مادر بزرگم می گفت

دروغگو دشمن خداست



سال تحویل بی تو چه خوش خواهد گذشت

من خوبم


حال مساعدی دارم

به تو فکر نمی کنم

سر سفره هفت سین دعایت نمی کنم حتی

من خوبم

من خوبم

من خوب

من خو

من خ

من...

من ولی مادر بزرگ


دروغ زیاد میگویم این روزها

دشمن خدام؟
این بزه؟
من فکرمیکردم توله بزه با اووون صدای جلفش
آپم
بدو بیا
18-
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا رو شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.
دوست خوبم نوروز مبارک
سلام مهندس
این مل مل بز نیست و گوسفنده
باهوش برنامه کودک نگاه می کنیا منم نگا میکنم
سلام داداش
پست جالبی بود..
  • ````پسر بارانی````
  • سلام عزیز دلم
    خوبی
    ممنون خیلی خوب نوشتی، جالب بود دستت درد نکنه
  • ```پسر بارانی```
  • سلام ممنون که برا آپت خبرم گکردی عالی بود
    عکسات خیلی جالبن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی