البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

البرزی ها

سایت تفریحی و سرگرمی البرزی ها

وقتی جوون تر بودم فکر میکردم زندگی یعنی : یه شاسی بلند + یه قلاب ماهیگیری + یه اسنوبرد حرفه ای + یه دوچرخه کراس کانتری و یه دنیا سفر ! اما الان میفهمم که وقتی پایه نداشته باشی هیچ کودوم 1 ثانیه هم بهت حال نمیده !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

واقعیت یا خیال..

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۱ ب.ظ

یک دانشجوی عاشق دختر همکلاسیش بود,..

..
بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره خواستگاری کرد...
اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد.
بعدم پسر رو تهدید کرد که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه
روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و داخلش نوشت " من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز رنجوندمت
اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن.
ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد.

چهار سال آزگار کذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره نرفت.!!

نتیجه اخلاقی این ماجرا. .

پسرهای دانشجو هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند.!!به بخت خود پشت نکنید و جواب بله رو همون اول بدید !!!!! A

نظرات (۱۴)

واااااااااااااااااااااااااای که چقدر پسرا خودشونو بالا می گیرن

بابا بی خی حالا چرا این قدر عصبانی
داداش حالا چرا دعوا داری؟!
دخترا 100 سال آزگار هم به یه پسر رو نمیندازن که من عاشقتم و دوست دارم و از این حرفا!!!
  • پسر بارانی
  • سلام
    ببخشید این مدت نتونستم بیام نت مرسی برای آپت جالب بود
    وبلاگ من حالا خوبه اگه مثل فیلم های هندیه آخه هر وقت یک بار کسی فیلش یاد

    هندوستون می کنه .....

    اما وبلاگ تو مثل فیلم های خیالیه

    واااااااااااااااااااااااااااااااااای شوخی کردم به دل نگیر باش
    سلام دادا اولا معذرت که دیر اومدم
    دوما چرا میزنی؟
    خوب بود آفرین
    سلام عباس جون خیلی باحال بود
    داداش آبرومونو بردی این یه راز بود بین پسرا.فاشش کردی

    جزورو میگم
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عباس جونم.
    خوبی عزیزم؟
    دعوا داری؟
    خب اومدم دیگه.
    خیلی باحال بود.
    آپم داداش بیا
    بنویسید به دیوار سکوت ،
    عشق سرمایه هر انسان است
    بنشانید به لب حرف قشنگ
    حرف بد وسوسه شیطان است
    و بدانید که فردا دیر است
    واگر غصه بیابید امروز
    تا همیشه دلتان درگیر است
    پس بسازید رهی را که کنون
    تا ابد سوی صداقت برود
    و بکارید به هر خانه گلی
    که فقط بوی محبت بدهد
    درود بی پایان خدمت شما دوست گرامی
    باعث بسی خوشحالی و افتخار هست که بتونیم با شما تبادل لینک داشته باشیم.
    خواهشمند است در صورت امکان لینک سایت ما رو با مشخصات ذیل در وبلاگ خود قرار دهید:
    -----------
    آدرس پیوند : www.bime4u.com
    عنوان پیوند : بیمه عمر, زندگی و سرمایه گذاری
    توضیحات : وب سایت جامع بیمه عمر زندگی و سرمایه گذاری
    -----------
    بعد از اینکار وارد سایت ما شده و از قسمت ارسال لینک . آدرس ,عنوان و توضیحات لینک خود را ثبت نمایید. در اولین فرصت تایید میگردد.
    حضور گرم و سبزتان را صمیمانه پذیراییم.
    از تاییدتان سپاسگزارم
  • شورش علیه طمع=ربا و غارتگران بیت المال
  • من چی بگم فقط میگم شرمنده دیر اومدم آخه هم داغون بودم وهم اینترنت نداشتماما داستانت خیلیییییییییییی باحال بود .این دخترها را بیگم خدا چیکارشون کنه
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اقا عباس گل گلاب.
    اختیار داری.خودتو دست کم نگیر..درسته زورت به من نمیرسه ولی مرد که گریه نمیکنه.خودم بهت یاد میدم چطوری از خودت دفاع کنی.
    سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن راستی اگه خواستی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی